Sharhlarni joylashtirish qoidalari

1. Portalda sharhlarni joylashtirishga qo'yiladigan talablar

1.1. Fikr-mulohaza shaxsiy baho va kompaniya bilan o'zaro aloqalardan orttirilgan haqiqiy tajribani o'z ichiga olishi kerak.

1.2. Sharh ob'ektiv va ishonchli ma'lumotlarni o'z ichiga olishi va kompaniyaning potentsial mijozlari uchun foydali bo'lishi kerak.

1.3. Fikr-mulohaza mazmunli bo'lishi va iloji boricha aniq ma'lumotlarni o'z ichiga olishi kerak.

1.4. Taqriz rus tilining imlo va punktuatsiyasining barcha qoidalariga rioya qilgan holda kichik harflar bilan yozilishi kerak.

1.5. Sharh haqiqiy ism va elektron pochta manzili ostida joylashtirilishi kerak (bu kompaniyaga sizni to'g'ri aniqlashga yordam beradi).


2. Ko'rib chiqish uchun rasmlarni nashr etish qoidalari

2.1. Sizning so'zlaringizni qo'llab-quvvatlagan holda sotib olingan mahsulot yoki xizmatning fotosuratini, shuningdek bahsli vaziyatlarda hujjatlar nusxalarini joylashtirish tavsiya etiladi.

2.2. Illyustratsiya kompaniya bilan hamkorlikning shaxsiy tajribasini yoki mahsulotning rasmini namoyish qilishi va sharhning vizual qo’shimchasi bo’lishi kerak.

2.3. Ko'rib chiqilayotgan mavzuga to'g'ri kelmaydigan yoki O'zbekiston Respublikasi qonun hujjatlariga muvofiq joylashtirilishi taqiqlangan fotosuratlarni joylashtirish taqiqlanadi.

2.4. Mualliflik huquqi egasidan yoki mualliflik huquqiga vakolatli shaxsdan berilgan fotosurat to'g'risidagi daliliy shikoyatni olgandan so'ng, fotosurat o'chiriladi.

 


3. Sharhlarni rad etish / olib tashlash sabablari

3.1. Ko'rib chiqish birovning (shaxsiy emas) tajribasiga yoki o'zingizning taxminlaringiz va farazlaringizga asoslanganda.

3.2. Ko'rib chiqishda yolg'on ma'lumot ishlatilgan, uning yolg'onligi isbotlanganda.

3.3. Sharhda sharhning matni emas, balki havolasi mavjud.

3.4. Sharhda kompaniyalarni bir-biri bilan taqqoslash yoki boshqa kompaniya haqidagi reklama ma'lumotlari mavjud.

3.5. Bitta odamning bir nechta bir xil sharhlarini yoki bitta kompaniya, kompaniyaning filiallari yoki turli kompaniyalar haqidagi takroriy sharhlarni nashr etganda.

3.6. Ko'rib chiqishda ushbu kompaniyada xodim nomidan ishlash tajribasi tavsiflanganda (faqat "xaridor-sotuvchi" munosabatlariga ruxsat beriladi).

3.7. Ko'rib chiqishda so’kinishlik va haqorat so'zlari ishlatilganda.

3.8. Ko'rib chiqish juda mazmunli emas va o'ziga xos xususiyatlarsiz (masalan: "Super!", "yomon!", va hokazo) hissiyotlarning ifodasini o'z ichiga oladi.

3.9. BOSH harflari bilan yozilgan sharh.

3.10. Sharhda kompaniya haqidagi reklama to'g'risidagi ma'lumotlar mavjud.

3.11. Sharh odamlarning - xodimlar, kompaniya mijozlari yoki portalning boshqa foydalanuvchilari salbiy xususiyatlarini o'z ichiga olganda.

3.12. Sharhda shaxsiy bloglar, veb-saytlar va boshqa manbalarga havolalar mavjud.

3.13. Ko'rib chiqishda kompaniya tomonidan boshqalarning ishlarida qabul qilingan qarorlarni bahslashda, tanqid qilishda va baholashda, ularga sharh muallifi hech qanday aloqasi yo'q bo’lganda.

3.14. Sharh O'zbekiston Respublikasi qonunlarini buzganda.

 


4. Ziddiyatli masalalarni tekshirish va hal qilish

4.1. Haqiqiyligi tekshirilgunga qadar har qanday ko'rib chiqish qaytarib olinishi mumkin va sharh muallifidan kompaniya bilan hamkorlik faktini tasdiqlovchi hujjatlarni (kvitansiya, kelishuv, chek nusxasi) taqdim etishi so'raladi. Sharh muallif tomonidan bekor qilishda ko'rsatilgan holatlar to'g'risida hujjatli dalillar taqdim etilgandan so'ng tiklanadi.

4.2. Kompaniya vakili hujjatlashtirilgan tekshiruv bilan ham bahslashishi mumkin. Vaziyat to'g'risida qo'shimcha savollar tug'ilsa, sharh muallifiga tushuntirish xati yuboriladi. Agar 3 kalendar kun ichida foydalanuvchi javob bermasa, ko'rib chiqish avtomatik ravishda muallifning iltimosiga binoan keyin tiklash huquqi bilan o'chiriladi.

4.3. Agar kompaniya vakili qaytarib olishda tasvirlangan holatni aniqlash va uning sabablarini bartaraf etish choralarini ko'rish maqsadida o'z kompaniyasining nomidan mijozni chaqirib olish to'g'risida rasmiy izoh qoldirsa (masalan: kompaniya bilan bog'lanish sanasi va vaqti, telefon raqamining so'nggi 4 raqami, shartnoma / buyurtma raqami, apellyatsiya tafsilotlari), sharh muallifi kompaniyaga javob izohida javob qaytarishi kerak. Agar muallif shartnoma raqamini yoki aniq sana va vaqtni eslamasa, oyni, kunning taxminiy vaqtini va buyrug'ini yozish kifoya. Agar 7 kalendar kun ichida ko'rib chiqish muallifi kompaniyaning talabiga javob bermasa, ko'rib chiqish faqat kompaniyaning rasmiy sharhiga berilgan javob bilan birga tiklanish huquqiga ega bo'lgan loyihalarga yuboriladi. Ushbu qoida faqat bir yildan ko'proq vaqt oldin yozilgan va uch yildan ko'p bo'lmagan vaqt oldin kompaniyaga murojaat qilish to'g'risidagi ma'lumotlarni o'z ichiga olgan sharhlar uchun tegishli.

4.4. Portal muharrirlari foydalanuvchilarning fikr-mulohazalarini ifoda etadigan va tahririy material yoki reklama bo'lmaganligi sababli foydalanuvchi sharhlari mazmuni uchun javobgar emaslar.

4.5 Portal tahririyati sharhni saqlab qolish, nashr etishni taqiqlovchi so'zlarni, iboralarni o'chirish va sharhning mohiyati va asosiy mazmunini o'zgartirmaslik uchun tahrir qilish huquqini o'zida saqlab qoladi.



Hali sharhlarni joylashtirish haqida savollaringiz bormi? Ulardan pochta orqali so'rang: moderator@prom.uz