1. Portalda sharhlarni joylashtirishga qo'yiladigan talablar



1.1. Fikr-mulohaza shaxsiy baho va kompaniya bilan o'zaro aloqalardan orttirilgan haqiqiy tajribani o'z ichiga olishi kerak.

1.2. Sharh ob'ektiv va ishonchli ma'lumotlarni o'z ichiga olishi va kompaniyaning potentsial mijozlari uchun foydali bo'lishi kerak.

1.3. Fikr-mulohaza mazmunli bo'lishi va iloji boricha aniq ma'lumotlarni o'z ichiga olishi kerak.

1.4. Taqriz rus tilining imlo va punktuatsiyasining barcha qoidalariga rioya qilgan holda kichik harflar bilan yozilishi kerak.

1.5. Sharh haqiqiy ism va elektron pochta manzili ostida joylashtirilishi kerak (bu kompaniyaga sizni to'g'ri aniqlashga yordam beradi).


2. Ko'rib chiqish uchun rasmlarni nashr etish qoidalari

2.1. Sizning so'zlaringizni qo'llab-quvvatlagan holda sotib olingan mahsulot yoki xizmatning fotosuratini, shuningdek bahsli vaziyatlarda hujjatlar nusxalarini joylashtirish tavsiya etiladi.

2.2. Illyustratsiya kompaniya bilan hamkorlikning shaxsiy tajribasini yoki mahsulotning rasmini namoyish qilishi va ko'rib chiqishga ingl.

2.3. Ko'rib chiqish mavzusiga to'g'ri kelmaydigan yoki O'zbekiston Respublikasi qonun hujjatlariga muvofiq joylashtirilishi taqiqlangan fotosuratlarni joylashtirish taqiqlanadi.

2.4. Mualliflik huquqi egasidan yoki mualliflik huquqi egasi tomonidan berilgan fotosurat to'g'risidagi daliliy shikoyatni olgandan so'ng, fotosurat o'chiriladi.


3. Sharhlarni rad etish / olib tashlash sabablari

3.1. Ko'rib chiqish birovning (shaxsiy emas) tajribasiga yoki o'zingizning taxminlaringiz va taxminlaringizga asoslanadi.

3.2. Ko'rib chiqishda yolg'on ma'lumot ishlatilgan, uning yolg'onligi isbotlangan.

3.3. Sharhda sharhning matni emas, balki havolasi mavjud.

3.4. Sharhda kompaniyalarni bir-biri bilan taqqoslash yoki boshqa kompaniya haqidagi reklama ma'lumotlari mavjud.

3.5. Bitta odamning bir nechta bir xil sharhlarini yoki bitta kompaniya, kompaniyaning filiallari yoki turli kompaniyalar haqidagi takroriy sharhlarni nashr etdi.

3.6. Ko'rib chiqishda ushbu kompaniyada xodim nomidan ishlash tajribasi tavsiflanadi (faqat "xaridor-sotuvchi" munosabatlariga ruxsat beriladi).

3.7. Ko'rib chiqishda haqorat va haqorat so'zlari ishlatiladi.

3.8. Ko'rib chiqish juda mazmunli emas va o'ziga xos xususiyatlarsiz (masalan: "Super!", "Bad!", Va hokazo) hissiyotlarning monosillab ifodasini o'z ichiga oladi.

3.9. CAPITAL harflari bilan yozilgan sharh.

3.10. Sharhda kompaniya haqidagi reklama to'g'risidagi ma'lumotlar mavjud.

3.11. Sharh odamlarning salbiy xususiyatlarini o'z ichiga oladi - xodimlar, kompaniya mijozlari yoki portalning boshqa foydalanuvchilari.

3.12. Sharhda shaxsiy bloglar, veb-saytlar va boshqa manbalarga havolalar mavjud.

3.13. Ko'rib chiqishda kompaniya tomonidan boshqalarning ishlarida qabul qilingan qarorlar tanqid qilindi, tanqid qilindi va baholandi, ularga sharh muallifi hech qanday aloqasi yo'q.

3.14. Chetga chiqish O'zbekiston Respublikasi qonunlarini buzadi.


4. Ziddiyatli masalalarni tekshirish va hal qilish

4.1. Haqiqiyligi tekshirilgunga qadar har qanday ko'rib chiqish qaytarib olinishi mumkin va sharh muallifidan kompaniya bilan hamkorlik faktini tasdiqlovchi hujjatlarni (kvitansiya, kelishuv, kvitansiya nusxasi) taqdim etishi so'raladi. Bekor qilish muallif tomonidan bekor qilishda ko'rsatilgan holatlar to'g'risida hujjatli dalillar taqdim etilgandan so'ng tiklanadi.

4.2. Kompaniya vakili hujjatlashtirilgan tekshiruv bilan ham bahslashishi mumkin. Vaziyat to'g'risida qo'shimcha savollar tug'ilsa, sharh muallifiga tushuntirish xati yuboriladi. Agar 3 kalendar kun ichida foydalanuvchi javob bermasa, ko'rib chiqish avtomatik ravishda muallifning iltimosiga binoan keyingi tiklash huquqi bilan o'chiriladi.

4.3. Agar kompaniya vakili qaytarib olishda tasvirlangan holatni aniqlash va uning sabablarini bartaraf etish choralarini ko'rish maqsadida o'z kompaniyasining nomidan mijozni chaqirib olish to'g'risida rasmiy izoh qoldirsa (masalan: kompaniya bilan bog'lanish sanasi va vaqti, telefon raqamining so'nggi 4 raqami, shartnoma / buyurtma raqami, apellyatsiya tafsilotlari), sharh muallifi kompaniyaga javob izohida javob qaytarishi kerak. Agar muallif shartnoma raqamini yoki aniq sana va vaqtni eslamasa, oyni, kunning taxminiy vaqtini va buyrug'ini yozish kifoya. Agar 7 kalendar kun ichida ko'rib chiqish muallifi kompaniyaning talabiga javob bermasa, ko'rib chiqish faqat kompaniyaning rasmiy sharhiga berilgan javob bilan birga tiklanish huquqiga ega bo'lgan loyihalarga yuboriladi. Ushbu qoida faqat bir yildan ko'proq vaqt oldin yozilgan va uch yildan ko'p bo'lmagan vaqt oldin kompaniyaga murojaat qilish to'g'risidagi ma'lumotlarni o'z ichiga olgan sharhlar uchun tegishli.

4.4. Portal muharrirlari foydalanuvchilarning fikr-mulohazalarini ifoda etadigan va tahririy material yoki reklama bo'lmaganligi sababli foydalanuvchi sharhlari mazmuni uchun javobgar emaslar.

4.5 Portal tahririyati sharhni saqlab qolish, nashr etishni taqiqlovchi so'zlarni, iboralarni o'chirish va sharhning mohiyati va asosiy mazmunini o'zgartirmaslik uchun tahrir qilish huquqini o'zida saqlab qoladi.


Hali sharhlarni joylashtirish haqida savollaringiz bormi? Ulardan pochta orqali so'rang: moderator@prom.uz